Bosch PIV645F17V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIV645F17V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jvdslot 15-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17V

Is goed afgewerkt, makkelijk te bedienen en flex zone is ideaal in het gebruik. Daarbij is het ook handig dat er een timer op zit voor als je weet hoe lang iets moet opstaan.

Bloem61 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17V

Alles gaat super snel. Geen warme plaat meer. Ik kan alleen zeggen een super kookplaat. Vormgeving ook mooi. Makkelijk te onder houden. Bij deze hoef je niet te kijken waar je pan staat.

Luuk1961 10-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17V

Hoe lang hij het doet weet ik natuurlijk nog niet, dat hoort u over een jaar of 15 wel. Maar hij is mooi! Letterlijk en figuurlijk een plaatje in de keuken. Even wennen na een kookplaat met knoppen maar wat een gemak en mogelijkheden. Met name de flexibele zones zijn fantastisch. De timer lijkt een kleinigheid maar is heel handig.

Judith 1971 07-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17V

Heb altijd op gasfornuis gekookt , nu ik overgestapt ben naar inductie koken ben ik hier erg tevreden over, de plaat is goed schoon te houden en koken gaat sneller ook de tiptoetsen zijn een voordeel,nergens kan vuil onder gaan zitten!!!👍😀ik ben zeer tevreden over dit produkt,daarom deze hoge beoordeling👍

Polder7 02-01-2015
Geschreven voor: Bosch PIV645F17V

het is een fijn apparaat
makkelijk in gebruik
makkelijk / goed schoon te maken
kan de pannen op iedere gewenste plek neer zetten.

H.Bosman 04-12-2014
Geschreven voor: Bosch PIV645F17V

Vooral het duidelijke gebruiksgemak is voor mij een heel belangrijk punt en natuurlijk het schone koken, doekje over de plaat en klaar. Geen geboen meer met gaspitten en het is dezelfde manier van koken als met gas, uit is uit!!!